marți, 14 iulie 2015

Experiente

Trecerea timpului chiar are efect



          Am asteptat cu nerabdare clipa asta in care totul este atat de limped, in care nu mai exista emotii negative si eu sunt impacata cu mine. 

        Am avut o adolescenta frumoasa dar tumultoasa. Poate la exterior nu s-a vazut furtuna  cauzata de o permanenta cautare a pacii interioare, dar eu stiu ca era acolo. 

         Privind in urma pot spune ca aveam nevoie doar de putin obiectivitate. Aveam nevoie sa ma privesc pentru cateva minute asa cum sunt nu cum as fi vrut eu sa fiu si sa imi dau seama ca ceea ce vad este exact ceea ce caut. 

         In cautarea asta a "sinelui" am avut o gramada de experiente frumoase, una mai intensa ca cealalta. Fiind o fire romantica, m-am aruncat cu ochii inchisi in cele mai dezastruoase situatii, chiar si atunci cand stiam ca nu o sa dureze prea mult. 

         Am profitat din plin de acele momente frumoase si am cautat sa le prelungesc cat se poate de mult. 

           Tin sa multumesc celor care m-au ajutat sa ma descopar, celor care mi-au predat lectii si celor care au impartasit cu mine clipe frumoase. 
            
           Stiu si simt ca etapele se deruleaza cu rapiditate si sper sa pot tine pasul constient cu tot ceea ce se intampla. :) 

Pe curand, 
Isa 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu